Super rok 2016

1. Pracovala som s 2Fresh

1

2. Bola som súčasťou Brainity a naučila som sa, že sa nedá spoľahnúť na nikoho

2

3. Aktívne a pravidelne behala

3

4. Bola som koučom na Django Girls Bratislava

4

6. Brala som to seriózne so Swiftom a mobilným vývojom

5

7. Skúsila som si na deň manuálnu prácu a predávala som syr

6

8. Zúčastnila som sa vyčerpávajúceho, ale super Prague Unlimited

7

9. Bola som sa pozrieť do Paríža

8

10. Zúčastnila som sa Iránskej konferencie za ľudské práva

9

11. Bola som súčasťou Pokémon mánie

10

12. Prednášala som na PyCon SK o Reacte.js a Djangu

11

13. Bola som koučom na PyLadies CZ

12

14. Bola som rečníkom na panelovej diskucii o Future of UX

13

15. Bola som na výlete v Taliansku a takmer sme odišli z Talianska bez nás

14

16. Bola som ako press na TEDxBratislava

15

17. Zorganizovala som Unicorn štafetové preteky

16

18. Bola som s Kiwi na Big Data konferencii v Budapešti

17

19. Konečne som sa po roku presťahovala

18

20. Bola som koučom na Django Girls Brno

19

21. Robila som data workshop na PyCon CZ a spravila som PyCon mobilnú aplikáciu

21

22. Bola som na Rolandovej (bratovej) stužkovej

22

23. Prednášala som v Telekome SK

23

24. Zúčastnila som sa mnohých hackhatonov

24

25. Boli sme s Rikou na vinobraní

25

26. Bola som s bratom na návšteve vysokej školy v Brne

26

27. Cvičila som s Luckou jogu

27

28. Boli sme v Chrabromil tíme na Slavcone

28

29. Spolupracovala som s DHL a úspešne ukončila

29

30. Odhodlala som sa odísť z Unicornu 😀

30

31. Zorganizovala som vlastný webový kurz

02

32. Bola som na mnohých konferenciách

01

2 myšlienky na “Super rok 2016

Pridaj komentár

