Novoročné (ne-ne) klasické predsavzatia

Vzhľadom na minuloročný úspech s predsavzatiami sme sa Luckou a Maťou (možno do toho dostanem raz aj Riku) rozhodli napísať si aj pre rok 2016 naše neklasické predsavzatia.

  1. Rozhodne “áno” týždne  – tieto mne osobne dosť zmenili život. Vďaka áno týždňom som zažila veľa zážitkov, ocitla som sa v projektoch alebo na miestach, kam by som dobrovoľne nikdy nešla a spoznala som ľudí, s ktorými by som bežne pravdepodobne sotva šla von.

No tento rok som pridala ďalšie:

  1. Zahrať si aspoň raz za rok v divadle
  2. Raz za mesiac uvariť veľký obed alebo večeru
  3. Raz za pol roka napísať jednu básničku
  4. Raz za pol roka vyvenčiť Riku na historickom výlete
  5. Každý mesiac chodiť na Pyvo
  6. Vždy 23tieho sa dohodnúť s kamoškami na rovnakom oblečení
  7. Raz za pol roka sa stretnúť s Luckou (pravdepodobne v strede medzi Zvolenou a Prahou = v Bratislave :D)
  8. Raz za rok vyhovoriť mojej mame jej podnikateľské nápady
  9. Raz za rok kúpiť Rike tričko s veľkým motýlom
  10. Raz za rok odbehnúť maratón (chudák Lucka a Maťa)
  11. Raz za mesiac sa rozprávať so svojím frajerom alebo manželom iba v rýmovaných odpovediach
  12. Raz za pol roka naučiť starkého nové klávesové skratky

Doplnené o Luckin zoznam predsavatí:

  1. Minimálne raz za týždeň napísať Sveti dlhý mail o tom aký som mala týždeň
  2. Minimálne raz za 2 týždne vytiahnuť Evču von
  3. Raz za mesiac sa vybrať na výlet na miesto kde som ešte nebola
  4. Venovať a ozývať sa iba ľuďom, ktorí ma majú radi a vyhľadávajú ma
  5. Jesť menej sladkostí a viac ovocia
  6. Každý deň si zapísať minimálne jednu super vec, ktorá sa mi cez deň stala
  7. Nájsť jednu novú osobu, ktorá bude ako Lucka, pri ktorej sa budem cítiť úžasne a výnimočne, s ktorou sa budem môcť porozprávať o všetkom, ktorá mi bude dôverovať a na ktorú sa budem môcť spoľahnúť
  8. Cvičiť očnú jogu 30 minút denne!
  9. Raz za mesiac nájsť úplne nový recept a vyskúšať ho

A samozrejme ako každý rok chcem schudnúť a športovať 😀 dúfam už tento rok mi to s behaním vynde a vydrží mi to dlhšie ako pár mesiacov.

No a bola by som rada, keby sa nám tento rok už naozaj podarí spraviť si tú pyžamovú párty s prezidentom. 🙂

 

 

Pridaj komentár

