Super rok 2014

1. Musela som ukončiť štúdium a presťahovať sa do Veľkých Loviec

1

2. Pracovala som na DiscoverCity projekte v Dánsku a spoznala Jožka

2

3. Zo srandy som v práci povedala, že chcem mačku a o pár hodín mi klope na dvere žena s mačkou v ruke

3

4. Mačku som darovala mame a jej frajerovi

4

5. Narodil sa Sebastian a boli sme na krstinách

5

6. Zobrala som mamu na výstavu áut

7

7. Zažila som super leto s Rikou a Romanom v BA a pripravovala som všetkých kamarátov na pohovory

8

8. Začala som prvý krát pracovať vo full time práci v Millennium a skamarátila som sa s Peťom a robila v tom naj tíme analytikov 

9

9. Zapojila som do Waterfall spolužiaka Ľuda a skončilo to prezentovaním formuli v Teleráne a na Piooneers Festival

10

10. Oslavovala som s Rikou narodky a učila som sa s ňou tajne na intráku na jej skúšky

11

11. Bola som opäť ako press na TEDxBratislava a načierno som tam zobrala kolegu, akože je to môj osobný fotograf

12

12. Šla som na meeting do Prahy do banky a skončilo to TEDxPraha stretnutím na Vyšehrade

13

13. Dobrovoľne som bola pár mesiacov nezamestnaná a evidovaná na úrade práce

14

14. Oslavovala som Veľkú noc v Komárne

15

15. Založili sme Waterfall 

16

15. Vyhrali sme súťaž v Palo Alte s EnabledCity

17

16. Boli sme vybraný do SIA súťaže 

18

17. Spoznala som Maťu

19

18. Presťahovala som sa a začala žiť v Prahe

20

19. Začala som pracovať v Millennium v Prahe

21

20. Začala som aktívne behať

22

21. Organizovala som s Rise and Shine konferenciu

23

22. Môj prvý Silvester s Tomášom v Prahe

24

23. Moje prvé Vianoce v Prahe

25

24. Moje prvé Vianoce s rodinou v BA

26

25. Bola som s kolegami na maratóne v Brne – VokoloPriglu

27

Pridaj komentár

