Novoročné (ne)klasické predsavzatia

Tento rok som sa rozhodla, že okrem klasických “nudných” novoročných predsavzatí si dám aj zopár takých, ktoré môžem spoločne plniť s kamarátkami a budú o trochu zábavnejšie…Možno 😀 Chcela by som každý mesiac napísať zhrnutie toho, čo som zažila a raz z toho možno vznikne nejaká futuristická scifi kniha 😀 Samozrejme budem ju musieť autorsky patentovať najmä proti korejským hackerom ako sa ukázalo aj v posledných dňoch.

V budúcom roku by som chcela splniť viacero klasických vecí ako:
– schudnúť a mať svaly
– častejšie spať
– menej pracovať
– každý deň cviciť
– jesť zdravé jedlo aspoň 4x do týždňa
– naučiť sa po španiesky
– napísať vlastnú e-knihu
– a dalšie veci, na ktoré myslím každé ráno, no nikdy ich poriadne nedodržím počas dňa.

To sú veci, o ktoré sa snažím každý rok už 12 rokov po sebe, no nejako sa mi nedarí…maximálne tak do marca, ak je dlho sneh 😀

No tento rok som sa rozhodla a na ich smolu som do toho zatiahla aj moje kamarátky a dali sme si nové predsavzatia, ktoré budeme spoločne dodržiavať ako napríklad:
– vravieť prvý týždeň v mesiaci každému na všetko áno
– raz za pol roka poslať písaný list neznámemu človeku
– raz za rok sa vydať na neznámy náhodný výlet
– raz za pol roka zorganizovať Harry Potter párty
– každý 23tí deň v mesiaci mať na sebe oblečené niečo červené
– raz za mesiac spraviť vec prospešnú pre prírodu alebo pre spoločnosť
– raz za pol roka uštrikovať pre bezdomovcov nové rukavice
– každý 12ty deň v mesiaci žiť ako japonci so všetkým, čo k tomu patrí

Ak by sa chcel niekto k nám pridať a každý mesiac napísať, čo počas toho mesiaca zažil, odfotil alebo vyskúšal budeme len radi 🙂

4 myšlienky na “Novoročné (ne)klasické predsavzatia

  1. Ako sa žije ako Japonec? 😀 Ale dobre tie plány znejú….good luck! Ja som si dala akurát tri slová, ktoré chcem aby mi určovali rok, a to EDIT, CREATE, ENJOY. 🙂

  2. Spätné upozornenie: Novoročné (ne-ne) klasické predsavzatia | Svetlana Margetová

Pridaj komentár

