Super rok 2013

1. Začala som pracovať s Edventure

1

2. Omylom sme sa s Tomášom nasťahovali na Cejl do Brna

2

3. Aj keď to bolo nepravdepodobné strávila som leto s Luckou v BA, kde sme si chodili do Lidla kupovať fľašu s mojím malým bratom a dookola chodili okolo Draždiaku

3

4. Nasťahovali sme sa tajne do cudzej izby a majiteľa tej izby sme presvedčili , že tam bývame my a nie on

4

5. Šla som na otočku 600 km kvôli jednému prípitku s Luckou vo Zvolene

5

6. Začali sme študovať s Tomášom na Masarykovej Univerzite

6

7. Presťahovala som sa do Brna

7

8. Spolupracovala som so sli.dom

8

9. Prednášala som v Spote na tému Od programátora k dizajnérovi

9

10. Pracovala som u Jarka v Takeplace, kde som Javistov učila Django

10

11. Bola som prvý krát ako press na TEDxBratislava

11

12. Skamarátila som sa so Samom a skúsila som si prácu v coworkingových centrách

12

13. Spravila som Rike výlet po Brne

13

14. Prvý krát som neoslavovala Vianoce s rodinou, ale v Komárne

14

Pridaj komentár

