Kamil pri Dráždiaku

Prichádza ďalšie leto. Už sa pomerne teším, vzhľadom k tomu, ako neprekonateľne dlho trvala zima. Síce už teraz miestami nadávam, že je mi neskutočne teplo, som naozaj rada, že pricházda najlepšie ročné obdobie. S príchodom prvého tepla to Kamil už doma nevydržal a predsa ma len prišiel ešte pozrieť do Blavy. Dosť som tomu neverila, vzhľadom k tomu, že už tam ani ja a ani on nebývame. 😀 Našťastie som si tam presťahovala celú svoju rodinu so skrytým záujmom, že ich budem chodiť navštevovať. A predsa len to mám bližšie z Brna do Bratislavy ako do Banskej Bystrice. 😀 S Kamilom som sa stretla ako vždy, ráno na stanici. Tentoraz som, ale za ním išla až z Brna a keďže po letnom zážitku už veľmi neverím českým dráham som pre istotu dorazila do Blavy o tri hodiny skôr 😀 Tak som čakala na stanici s bedomovcami dúfajúc, že ma neokradnú, lebo každý po mne čudne pozeral. Už som aj úprimne bola rada, keď som sa vydala na cestu za Kamilom – ako inak pešo. Vedela som, že to nestíham, lebo moje časové schopnosti sú na tom rovnako zle ako Luckine orientačné tak mu píšem smsku, že idem pešo, ale už som na ceste 😀 . Našťastie sme sa stretli v ten správny čas. Potom sme sa pobrali k nám na byt. Teda k mojej mame, ale v mojej hlave stále nedošlo, že ten byt mi už nepatrí. Ako som zistila na moje polutovanie, Mivu ani po pol roku neotvorila a tak moja nádej, že budem mať predražené potraviny pred domov bola zmarená 😦 . Keď sme prišli k nám hned nás vítala moja nová akčná mama a začala nám rozprávať o jej ceste do Bankej Bystrice, ktorú radšej nebudem ani komentovať 😀 Potom sme stretli Rolanda, ale z bezpečnostných dôvodov sme sa vyhýbali jeho izbe 😀 Iba ak by sme mali po ruke plynovú masku a tú sme bohužial nemali. Keď sme si zložili veci, zobrala som Lucku rovno do Mlynskej na obedy. Je tam fakt super, síce neviem, či tým obedom môžem dôverovať, keďže celé menu stojí 1,30 €, ale zase veľmi to ani neprehnali s tou omáčkou čo mi dali na halušky :D. Potom vravím Kamilovi a Lucke, že idem ešte do Websuportu na jedno User testovanie. Myslím, že obom sa im tam páčilo. Myslím v tom WS, nie na user testovaní. To prebehlo celkom super, v podstate som nemala čo vytknúť a bola som obdarená super čokoládou, ktorá sa mi v tom teple stihla roztopiť, skôr ako som prišla domov.

DSCF6468

Potom sme chodili bezcieľne po meste a našou misiou bolo nájsť chladenú kávu, čo sa nakoniec aj podarilo. Nakoniec sme skončili u nás doma a zobrala som Lucku s Kamilom k Draždiaku. Alebo lepšie k Veľkému Droždiu 😀 . Chodili sme okolo tohto jazera asi 4x, ale keby viem, že ďalší deň ho obídem ešte 40x si rozmyslím vôbec Lucke o nom povedať. 😀 Ale nie, bolo tam fakt super. Nadopovali sme sa kofolou a na ďalší deň ako som už písala sme okolo Draždiaku prešli asi sto krát. Medzitým sme sa zastavili aj s Kamilom na psychyatrii, ale povedzme si to otvorene. Nebolo to také nečakané, že tam raz jedna z nás skončí.

DSCF6485

Bohužial prvotným našim plánom bolo ráno sa ísť opaľovať. Co kvôli super bratislavskému vetru nevyšlo. Tak sme sa chodili stále prezliekať lebo raz bola zima a potom hneď teplo. Inak si viac nepamätám z tohto dňa. Neviem, či to bolo tým, že som bola tak unavená alebo tou vodkou večer 😀 . Ale čo si isto pametám je LIDL. 😀 Myslím, že sme sa po dvoch dňoch stali s Luckou zákazníkmi mesiaca a teraz nás na nejakej zamestnaneckej stene uctievaju. Myslím, že cestu Lidl – Draždiak – Domov sme absolvovali asi milion krat :D. Odvtedy sa snažím tomu obchodu vyhýbať. Po celom dni na Draždiaku sme potom ďalšieho pol dňa čakali na Rolanda, ktorý mal prvý krát v živote kamaratov a nebol doma. Normálne som tomu neverila, že je to pravda a krivo ho obviňovala, že mi zámerne neotvára dvere. 😀 .

 DSCF6499 DSCF6474

Konečne bol večer a bola som naozaj rada, že si konečne lahnem spať alebo aspoň neuvidím žiadny Draždiak pred sebou :D. Ale Lucka potom vytiahla naše mochito a začala sa oslava. Uz si presne nepametám, čo sme slávili, ale asi skúšky, niekoho promocie a všetko dokopy. Ako tak oslavuje sa niekto dobíja do izby a to jej oficiálny obyvateľ. Bolo to dosť nepríjemné, ale našťastie som to vykrila  a tvárila som sa, že ja som majiteľom tej izby a že tam oficiálne bývam a vedela som to zahrať naozaj presvedčivo vzhľadom k tomu, že som tam dakedy bývala. Ale vyzeral ten chalan dosť vytrasene, keď nás tam uvidel. Hneď som si ho obľúbila. Bol to študent policajnej akadémie, ktorý sa rozhodol, že ho odbor nebaví, zamestnal sa v IT a ide ďalej študovať marketing. A keď uvidel naše mochito hneď si dal s nami. Aj sa mi zdalo, že sa mu nechce odísť, na čo mal v podstate právo, keďže to bola jeho izba, ale neviem si predstaviť, kde by sme ho dali spať. 😀

DSCF6466

Hm..ale s Luckou sme mali pocit, že nám z toho mochita vypil viac, tak sme si povedali, že si zase zbehneme do Lidlu kupiť po dalšie. Jasné, že sa k nám s veľkou radosťou pridal aj môj brat Roland 😀 Keď nás už tá predavačka v Lidli videla sa začala smiať a ešte viac sa smiala, pri platení za daný produkt. Ešteže sme mali so sebou 15ročného Rolanda, inak by som sa fakt obávala, že nám to ani nepredajú :D. Tak sme sa vrátili speť na byt a Roland zrazu nabehne do izby s mobilom, že ho mám nahrať na video. Bolo to naozaj vtipné, ale keďže mi nedal autorské práva nemôžem ho zverejniť 😀 Ale inak sa Roland chytil iniciatívy a pomohol nám s vyprázdňovaním pohárov. Miestami som sa naozaj cítilia ako na psychyatrii a prvý krát som videla Rolanda vravieť aj niečo iné ako “Nenávidím ťa” a “Chcípni” 😀 Bola to naozaj veľmi poučná noc 😀

100_0545

Myslím, že keď sa najbližšie stretnem s Kamilom a Luckou budem asi týždeň spať alebo si nakúpim 12 redbulov na dva dni, aby som to s nimi zvládla a ak sa pridá k nám zase aj Roland, myslím, že aj tých 12 redbulov mi nebude stačiť : D

Pridaj komentár

