Vianoce s Kamilom a Luckou

    Toto je prvý krát, čo za mnou prišiel Kamil aj na Vianoce. Tieto Vianoce som si zapametala špeciálne, lebo som ich trávila so svojou rodinou v Bratislave 😀 Co bolo extrémne čudné, lebo oni do Blavy nepatria a nechápala som sama, čo tam robia 😀 Ale to tak, keď si jedného dna poviete, že prestahujete si celú rodinu za vami, len aby ste nemuseli mínat na cestovne do BB. 😀 A dalšou pozoruhodnou vecou tejto zimy je sneh. Ja viem, pre vás je to niečo normálne, ale nie v Bratislave. Sneh, ktorý sa neroztopí skor ako dopadne na zem 😀

Naozaj som sa potešila, že ma Kamil navštívil aj tieto chladné dni. Ja viem tiež vybrat termin stertnutia, lebo o dva dni na to, ako Kamil odisiel som sa mala stahovat do Brna a nemala som este ani byvanie, ani odvoz, ani vybavene stahovanie, nic zbalene a bola som chora 😀 Ale to by som nebola ja, keby si vsetko nenecham na poslednu chvilu.  Aj tentoraz som ho čakala na stanici tentoraz načas, lebo v zime v Blave treba chodit z domu s trojhodinovym predstihom, ak chcete prist niekam nacas 😀 Potom sme šli spolu do mesta. Netusila som, kam zoberiem tieto chladne dni Lucku s Kamilom, kedze v BB bola Europa jedinym mojim zachytnym miestom na situacie v kazdom pocasi. Tak sme sli k nam domov. Tam Kamil uvidel Tomasa, o ktorom som pisala uz predtym a ako som spominala nemaju sa velmi v laske. To vsak Tomasa neodradilo a zacal mu rozpravat o najnovsej kartovej hre, ktoru prave zacal hrat. Fakt to u mna doma vyzeralo ako v herni naruseneho psychopata a nie v izbe. Tomas sa pustil do odusevneho vykladu, ktora karta ma ake pouzitie, ze som to radsej vzdala a sla som s Kamilom von. Sli sme spolu do obchodu s carovnymi prutikmi. Kedze ja uz jeden mam, chela som jeden zaobstarat aj pre Kamila, ale Voldemort asi vedel, ze sa chystam na nakupy a vsetky boli vypredane. Ale to nevadi, nahlasila som predavacke, ze si o tyzden po jeden pridem 😀 Vtedy som netusila, ze ona to vezme doslovne a objedna ich rovno 100 kusov ako keby sa chystam prist s celou catou ludi dychtiacich po carovnych prutikoch . Ale aby sme neboli v meste zbytocne, kupila som aspon Tomasovi balik kariet, ktorym ho budem moct v slabych chvilach vydierat 😀

Potom sme sli do Centralu. Berem to ako nahradu za moju Europu a bolo tam fakt super. Odbehla som si do Orangu kupit mineralku v 90 %tnej zlave, ale to nikomu nevravte 😀 ale preco nevyuzit moznosti, ked ich mam 😀 Potom sme sli v Centrali na obed, kde mi Lucka dala prvy diel nasej super carodejnej knihy. Aj som zabudla na tie nase zazitky na Rokforte, tak som sa naozaj potresila. 😀 Vecer sme sli do kina na Twilight 4. To sme sa mali stretnut aj s Rikou 😀 Zase sme zle odhladli nase casove moznosti a Rika si musela na nas pockat 😀 Ale ten film jej to vynahradil. 😀 Po kine Rika uvidela pred Auparkom kolotoce. Vedela som, ze ked Rika vidi kolotoce je to zle znamenie 😀 Tak nas s Luckou a Kamilom odtiahla ku kolotocom, kde sa nas marne snazila presvedcit, nech s nou na nejaky ideme 😀 Keby viem, ze v Rike je skryty rovnaky kolotocovy fanatik ako pamiatkovy, vyberiem radsej kino v Poluse, len nech sme co najdalej od tych kolotocov. 😀 Rikina snaha presvedcit nas bola marna, ale ked sme uz tu, narazili sme na Kamilovho brata. Vtedy som vytasila svoju lamanu nemcinu a prekecala som toho chlapa nech nam ho odpreda 😀 Bolo to celkom jednoduche.

DSCF6404

Na dalsi den sme mali s Luckou a Kamilom v plane piest zapenkanky 😀 Milujem to jedlo, hlavne preto, ze namiesto hribov ma na vrchu cokoladu. To sme este netusili, ze Tomas ma ten den plany a pozval si k sebe domov kamarata 😀 Neverila som tomu, lebo Tomas nema kamaratov a preto ma o to viac sokoval fakt, ze niekto naozaj zvoni pri dverach a prisiel 😀 Obsadili celu kuchynu tak sme ich poslali k nam do izby kym sme si veselo piekli 😀 Aj som zabudla ze ten byt ma okrem mna a Tomasa dalsich obyvatelov a nejako ma netrapilo, ze celu kuchynu vlastnim ja a Lucka.

Ked sme dopiekli Tomas vytasil svoj carovny prutik a zacal sa suboj 😀 Bolo to fakt drsne, lebo on vlastni bazovy prutik a bolo velmi tazke ho porazit. Ale bola sranda, preopakovala som si vsetky kuzla, ktore ma naucil divooky moody a mohla som sa spokojne predstahovat do Brna bez obav, ze tu budem stratena, ked vlastnim najlepsi carovny prutik na svete 😀

DSCF6408

Vecer sme sli do Dunaja. Ako nie Dunaja ako Dunaja ale do podniku Dunaja. Videla som na Kamilovi, ze sa mu tam velmi nechce, uz len kvoli tomu, ze mali ist s nami aj Rika a vsetci uz vedeli o Rike, ze ak sa tam nachadza nevesti to nic dobre. A taktiez som mu pol roka opisovala svoje skusenosti s hranim spolocenskych hier 😀 Ale nakoniec som oboch prekecali a prisli sme do Dunaja. Tam na nas uz cakal moj kolega z Orangu Jozko. Vzhladom na to, ze bol z nas najstarsi to vyzeralo ako keby venci svoj detsky tabor a z povinnosti sa s nimi hra kartove hry 😀 Fakt som mala miestami taky pocit. Potom prisiel Vinco, moj kolega z druhej prace, ktory ako vzdy nikdy nic nestihal a nakoniec sa k nam pridal aj Regy, Tomasov novy kamarat 😀 Kedze hru vyberala Rika, boli to upiri. To bolo jasne, ako hra bola fajn, az na to, ze hrali proti sebe ludia, ktori boli jeden voci druhemu zaujati 😀 Rika cielene utocila vzdy na Tomasa, lebo ho nema rada, moj kolega nechcel utocit na baby, aby neboli smutne, Regy utocil iba na Tomasa, lebo jeho jedineho poznal 😀 No uznajte,  uplne zmizlo caro celej hry 😀 A najlepsie bolo, ze Rika vlastni najsilnejsiu kartu hry a zisti to az na konci hry, ked vyhra 😀

Tak sme to s hrou s upirmi vzdali a moj kolega vybral Draci Doupe. Vsetkym sa to pacilo okrem Tomasa 😀 ten vyslovene protestoval a kazil nam hru. Chudak, nevedel sa zmierit s tym, ze nema specialnu carovnu schopnost a kym my sme planovali z ktorej strany ideme preskocit plot, on nas zradil a siel dopredu za straznikmi 😀 Uplne kazil celu moralku hry 😀 Nakoniec to zvdal a na otazku rozpravaca, co spravis teraz odpovedal: “Bodnem si do hrude kriz a vypadavam z hry” 😀 Tak sme museli patrat po zlodejovi s cervenymi ocami bez Tomasovej podpory 😀 Dufam nabuduce stiheneme prejst celym pribehom, len momentalne mame s Kamilom trochu technicke problemy, lebo moj tajny plan prestahovat rodinu do Blavy a stretavat sa s Luckou u nich sa trochu skomplikoval, ibaze by sme sa stretavali v Komarne alebo na pol ceste medzi Brnom a Zvolenom 😀

Pridaj komentár

