Super rok 2012

1. Spoznala som Jarka a šli sme na výlet do Břeclavu

1

2. Boli sme na výlete v Brne a vtedy som sa rozhodla, že chcem študovať na Masarykovej univerzite

2

3. Snažila som sa byť vegetariánom

3

4. S Rikou sme šli oslavovať štátnice do Herbalária

4

5. Začala som prvý krát bývať s Tomášom na byte

5

6. Fotili sme sa na prezidentovej kosačke

6

7. Zobrala som Lucku na inline a skoro nás z kopca brala dole sanitka

7

8. Lucka prišla na návštevu za mnou do BA a vyberala s nami náš nový byt

8

9. S Rikou sme oslavovali štátnice aj v BB, kde nám nikto neveril, že sme dospelé a nechceli nám predať alkohol

9

10. Promócie

10

11. Namiesto písania bakalárky som šla do Zvolena 

11

12. Prvý krát sme všetci ochutnali predražené sushi a zistili, že nám nechutí

12

13. Šli sme na výlet do Viedne, kde sme sa po ceste späť namiesto do BA odviezli do Maďarska a ani sme si to nevšimli

13

14. Bola som na výlete s Tomášom a jeho bratom na Železnej studničke

14

15. Tomáš kvôli mne začať hrať Magic a šli sme v noci z obchodu ukradnúť tieto plagáty

15

16. Začali sme pracovať ako automatizovaní testeri v Slovenskej sporiteľni a spoznali Vinca

16

17. Ešte stále som chodila s Tomášom, aj keď to už nikto nečakal

17

18. Začala som pracovať v Orangi, kde som zistila, že robí aj môj učiteľ z vysokej z databáz

18

19. Zorganizovali sme v Orangi stavanie snehuliaka

19

20. Presťahovala som rodinu do Bratislavy a nasťahovala som ich omylom na byt s mafiánom

20

21. Oslavovala som s Tomášom posledný Silvester v BA

21

22. Oslavovala som s Luckou Vianoce v BA a hrali sme sa , že vieme čarovať

22

23. Šla som s Tomášom na Zend framework zraz do Prahy na otočku a pritom nikto z nás v Zende nerobil

23

24. Oslavovala som Vianoce s rodinou v Komárne

24

Pridaj komentár

