Knihy, ktoré ovplyvnili môj život

Dnes vám predstavím zoznam kníh, ktoré ovplyvnili môj život.   Tu je:

Restart 

„Od mnohých slýcháme, že byznys se nedá dělat tak, jak ho děláme my. Tito kritici nechápou, jak může

firma úplně zavrhnout růst, porady, rozpočty, správní rady … a  přesto si vést dobře. Říkají, že nemůžete konkurovat velkým hráčům bez pořádného rozpočtu na marketing a reklamu. Ano, říkají toho hodně. A my říkáme, že se mýlí. My jsme důkazem jejich omylu. A tuto knihu jsme napsali, abychom vám ukázali, jak se tímto důkazem můžete stát i vy.“

Kto chytá v žite

Táto kniha od amerického psychoanalytika ma naučila o zodpovednosti (za svoj vlastný život), o riešení problémov, o žití v pravde (neklamaní) a o láske a zamilovanosti.

Kto chce byť tým, „ kto chytá v žite“, záchrancom, ktorí nedovolí spadnúť do priepasti deťom hrajúcim sa v žitnom poli.

The secret

The secret  som objavila v knižnici v oddelení psychológie (tak ako Nevychodenou cestou) a je to ďalšia z kníh, ktorá ma ovplyvnila. Ale naučila som sa chápať rozdiel medzi pozitívnymi a negatívnymi vecami.
Namiesto toho, aby som si navrávala pozitívne myšlienky, najprv odhalím a spochybním iracionálne myšlienky.” Človek sa nestane šťastným tak, že si bude dookola navrávať som šťastný, som šťastný, kvietky sú farebné, som šťastný, slnko svieti, som šťastný… (pozitívne afirmácie),ale tak, že spozná sám seba a príčiny toho, čo ho robí nešťastným – jeho vlastné myšlienky.

Harry Potter

Aj keď si mnohí z vás myslia, že je to obyčajná kniha pre deti, nie je to pravda. V knihe Harry Potter je ukrytých mnoho prvkov, ktoré ovplyvnujú náš každodenný život. Ani ja som si ich nevšimla po prvom prečítaní. Keď som tuto kniha prvý krát dočítala vravím si: “No fajn, dalšia fantasy kniha o čarodejníkovi”, ale ked som ju čítala druhý krát objavila som v nej všetko to, čo v mojom živote chýbalo. A to bola milujúca rodina, ktorú Harry síce nemal, ale neskôr ju našiel vo svojich kamarátoch. Je to príbeh o oddanosti a odvahe, v ktorom každý môžu pustiť svoju fantáziu na plné obrátky.

Pridaj komentár

