Nase posledne leto v Bratislave

Chcela by som napísať o ďalšom našom zážitku s Kamilom v Bratislave. Som naozaj veľmi rada, že ma prišiel pozrieť aj napriek tomu, že Jozef Ilko hlásil zvýšené teploty a ľudom neodporúčal opúšťať svoje príbytky. Kamila ani to neodradilo, hoci on sám o sebe je dosť celý čierny, čiže ho to teplo postihlo najviac z náš všetkých. 😀 No neľutujem, že prišli. Zažili sme dva dni plné zábavy, počas ktorých sme trochu zdemolovali jedny korčule, čo podotýkam nebolo spravené naschval. Ako vždy keď mi Kamil volal, že už je na o chvíľu na stanici a ja mu do telefonu vravím, že som už na ceste v skutočnosti znamenalo, že práve si obúvam ešte doma topánky. Ale našťastie sme sa stretli na stanici v správny čas. Keďže už o deviatej ráno bolo neskutočne horúco, ako tie dni stále, tak sme šli ku mne domov. Tam nečakane spal môj brat Roland, ktorého mi mama dala na starosti s tým, že ho mám poslať do Komárna, len akosi ho zabudla vybaviť peniazmi. Ale už som si zvykla.

312314_204478689695485_1069242550_n

Sli sme do mesta trochu ho v tomto teple vyvenčiť. Bolo to dosť čudné, lebo Roland viedol nás a bol v Bratislave asi druhý krát v živote. Nakoniec sme skončili v prezidentovom parku, kde sme neodolali a využili prvú príležitosť odfotiť sa na jeho kosačke. Už o

100_0408

Už o sebe môže Roland povedať, že bol slávny, veď koľko ludí ma fotku na kosačke pred prezidentským palácom. Po tom ako sme sa konečne Rolanda zbavili sme šli načierno na obed do Tesca. Teraz mi došlo, že doteraz som neodovzdala kartu, čiže obedy za euro budem využívať nadalej :D. Potom sme boli vyzdvihnúť Tomáša, čo Kamila veľmi nepotešilo. Od prvého momentu si nepadli do oka a ani sa Kamilovi nečudujem. S mojím frajerom dokážu vychádzať iba dvaja ludia na svete. Jedným z nich som ja a druhým je on sám. 😀 Celý deň sme trávili na tráve pri Euroveii, ale vravím si, že veď je leto, na tráve môžem sedieť aj v zime, poďme využiť pieskovisko cez Dunaj oproti. Za tento môj nápad sa mi Kamil s luckou veľmi nepoďakovali, viedla som ich totiž cez známy bratislavský most, o ktorom som sama pochybovala, či je vhodný pre ľudí, ale aspon som im tvrdila, že sa nemajú čoho báť. V polovici mostu už nebolo cesty speť. Na Magio pláži bolo super. Až sa mi nechcelo stade odísť. Načo chodiť k moru, keď môžeš prísť na umelo vytvorenú bratislavskú pláž. Za toto patrí T-Mobilu veľké plus, síce vtedy som pracovala pre ich najväčšiu konkurenciu a sebecky využívala ich pieskovisko.

100_0412

Večer bol o niečo adrenalínovejší. Išli sme s Kamilom na inline a trochu sme zle odhadli naše korčuliarske schopnosti a zabudli, že v Bratislave sú aj cesty, ktoré vedú dole kopcom. Keďže sme ani jedna z nás nevlastnili schopnosť využívať korčule aj na brzdenie musela nás z kopca dostat sanitka 😀 ale nie, pomohla nám jedna staršia pani, za čo jej patrí doteraz veľká vdaka. Bolo by blbé usmievať sa na fotkách bez zubov :D.

255281_395069310548924_629992488_n

V nedeľu sme opeť vybehli na korčule, tentoraz po rovine. Problém bol v tom, že cestu vyberal môj frajer, o ktorom som už písala vyššie a on má trochu zlé geografické odhady. Nespomenul nám, že ten “kusok”, ktorý musíme prejsť bude obrovský kus cez dve dialnice a jedno pole, čo na korčuliach nebolo jednoduche. Ale stálo to za to, na konci dráhy bola trampolína, na ktorú sme sa všetci natrepali ignorujúc nápis – “Pre deti do 10 rokov”. 😀

Pridaj komentár

