Super rok 2011

1. Stratila som brata na Dni otvorených dverí v Markíze a musela som po ňom verejne vyhlásiť pátranie

1

2. Presťahovali sme sa na chatu na Hornom Jelenci a zistila som, že tu mi net fungovať nebude

2

3. Oslavovali sme s Natou a Vevou prázdniny , kedy som rozbila po celom jej byte poháre

3

4. Bola som s Mirkou na rande s Lukášom, kde Lukáš nakoniec chcel chodiť so mnou

4

5. Z istých dôvodov , ktoré nemôžem napísať som si musela nájsť v BA gynekológa, do ktorého som sa potom zamilovala 

5

6. Moja mama začala podnikať s predajom cukríkov a poslala ma aj keď som nič o nich nevedela ich predávať

6

7. Bola som na svadbe Tomášovho brata (Miša)

7

8. Spoznala som prvý krát Tomášovu rodinu vo Veľkých Lovciach

8

9. Šla som s Rikou na loď, kde nás za jazdy skoro vyhodili, lebo som sa fotila s týmto kolesom

9

10. Namiesto na zmenu do Tesca, som šla s Rikou na výlet na Devín (opät bol zatvorený kvôli nejakému natáčaniu)

10

11. Bola som na svadbe mojej tety (Zuzky), kde to môj brat roztočil a potom sa stratil a všetci sme ho hladali

11

12. Aj keď Tomáš nenávidí hip hop, zobrala som ho s Ivou na hip-hopku . Začala som s Ivou a Zuzkou chodiť na hip-hop hneď po tomto koncerte.

12

13. Snažila som sa pochopiť Javu

13

14. Tajne som sa nasťahovala k Tomášovi na izbu a žila tam so šiestimi chalanmi

14

15. Aj napriek pomerom na intráku som sa snažila byť vzorná priateľka a žehliť Tomášovi košele, vždy to bol zážitok 

15

16. Zobrala som Tomáša na výlet do lesa

16

17. Aj keď som už rok nepracovala v Tipose, šla som sa korčulovať s kolegami z Tiposu

17

18. Zobrala som Tomáša na Silvestra k nám na chatu na Hornom Jelenci

18

19. Moje prvé Vianoce na Hornom Jelenci

19

20. Prvé spoločné Vianoce s Tomášom v Blave

20

Pridaj komentár

