Super rok 2010

 

1. Spravili sme si s Luckou súkromnú opekačku u nej doma

1

2. Celé leto som dochádzala z Komárna do práce do BA a myslela som si, že sa to viac oplatí ako si nájsť bývanie priamo v BA

2

3. Pozerala som zo stromu na koncert Inny

3

4. Boli sme nakupovať na korčuliach

4

6. Celé leto som pracovala v Auparku v Tipose

5

7. Posledné leto, kedy sme ešte bývali v Podlaviciach

6

8. Moja mama nás s Luckou prichytila v izbe ako sa fotíme s hranolkami a od toho dňa si myslí, že sme šibnuté

7

9. Pracovala som v Tipose, kde ma obvinili, že som kolegyni ukradla 500 euro, aj keď som to nespravila a začala som sa chodiť korčulovať s kolegom

8

10. Začala som chodiť s Tomášom a zobral ma na výlet na Devín

9

11. Boli sme s Rikou na Beánii, kde som prepašovala tajne flaše alkoholu

10

12. Vykašlala som sa na Tipos a začala som brigádovať v Tescu

11

13. Zažila som super zážitky s Rikou na intráku

12

14. Začala som bývať s Rikou

13

15. Prvý Silvester s Tomášom na návšteve u Naty a Maťa v BB

14

16. Prestala som pracovať v Tipose a začala aj v McDonnalde

15

17. Oslavovala som s Luckou u nás doma Vianoce, kde nás môj brat nútil hrať ryby na suchu

16

Pridaj komentár

