Nikdy sa nevzdavaj a nielen pri podnikaní!!!

Prednedávnom som narazila na internete na jeden článok o nových generických doménach prvého rádu. Tento článok ma naozaj veľmi zaujal už len preto, lebo momentálne si zakladám svoju vlastnú doménu a nemám ešte veľa znalostí o DNS serveroch a IP adresách. Síce teraz to nie je podstatné, aj tak je jasné, že sa nakoniec rozhodnem pre Websupport. Nechcem týmto robiť nikomu reklamu a už vôbec uprednostňovať kamarátov, ale služby poskytujú naozaj najkvalitnešie.

Ale trochu som odbočila od témy. Pod článkom sa nachádzal odkaz na knihu s názvom Nikdy sa nevzdávaj. Najprv si vravím, isto to budú nejaké drýsty plné toho ako veriť v nádej, ale za skúšku nič nedám. Bolo veľmi problematické sa ku knihe vôbec dostať, keďže som musela bloknúť asi sto reklám, kde ma chceli prilákať výhrou iPadu. Doteraz nechápem, ako na to môžu niektorí ludia naletieť.

Táto kniha o téme, ktorá mi veľmi pomohla. O nevzdávaní sa.  Každému, kto začína s podnikám, alebo má práve pocit, že sa mu nedarí, nemá silu ďalej ísť alebo to už nemá zmysel ju odporúčam prečítať si. Mne naozaj veľmi pomohla. Uvedomila som si veci o tom ako motivovať nielen seba, ale aj svojich zamestnancov.

Nebojte sa povedať nie, neverte ľudom, ktorí vám tvrdia, že je kríza a že to nebude dobré. Jediné čo musíte spraviť je dôverovať si a vedieť čeliť tlaku ostatných. 🙂

Uryvok si mozete pozriet tu

Pridaj komentár

