Super rok 2009

1. Boli sme na výlete na hrade a pri gejzíre a Lucka sa ocitla na rodinnej dovolenke

1

2. Zobrala som Lucku k nám na chatu na Horný Jelenec a zistili sme, že sa do skrine zmestíme

2

3. Posledné leto s Luckou vo Zvolene pred mojím sťahovaním do BA

3

4. Na vežu v BB sme napísali naše tajné želania a kým sme sa tam hrali nás na veži zamkli a nemal nás kto prísť odomknúť

4

5. Sadli sme si na čerstvo natretú lavičku a počas toho nás začali naháňať Mormoni

5

6. Zobrali sme Líškovú (učiteľka nemčiny) do kina na film, ktorý ju očividne veľmi nudil

6

7. Stresovali sme s Luckou pred maturitami

7

8. Bola som s Natou na otvorení Ministry of Fun v BB

8

9. Pobrali sme sa s Natou do Ministry do Zvolena a nikto nás nechcel zobrať potom domov

9

10. Šla som s Luckou do Zvolene na opekačku, kde si každý bral frajera

10

11. Šli sme s Natou na opekačku do Sásovej a báli sme sa po tme ísť domov, tak sme tam sedeli do rána

11

12. Všetci sme úspešne zmaturovali

12

13. Začala som každý piatok chodiť do mesta s Natou a Vevou

13

14. Deň pred slávnosťou sme zistili, že nemáme nič hotové, tak sme to s Luckou do rána pripravovali namiesto učenia sa na písomku z práva

14

15. Zobrala som Lucku na výlet do Brezna

15

16. Vyhrala som lístky do Tatralandie

16

17. Začala som každý piatok chodiť s Natou do Brezna do Siriusa

17

18. Spoznala som Štefana

18

19. Spoznali sme s Rada a Mamba (DJov) a šli sme s nimi po diskotéke do Lučenca

19

20. Šla som s Natou do Tatralandie, kde nám mala dala aj môjho malého brata, na kúpalisku bolo super, len sa nám nechcelo ísť domov až nám nešiel domov žiadny bus, tak nás v noci na stanici kŕmili cigáni Horalkami

20

21. Bola som na veltrhu cvičných firiem, kde sme s Luckou do rána pripravovali banány v čokoláde a upravili sme motto Naša sila – Vaša bezpečnosť, na Naša sila -Vaša smola

21

22. Tvárili sme sa po ceste z diskotéky s Natou, že sme akože zaspali v buse a odviezli sme sa do Bratislavy, kde sme zistili, že nemáme peniaze na cestu späť domov

22

23. Bola som opäť aj napriek tomu, že sa bojím psov na Výstave psov

23

24. Bola som na prvej vysokoškolskej Beánii

24

25. Začala som študovať na EUBE a v deň zápisu ma skoro nezapísali, lebo som nemala fotku

25

26. Piekla som Lucke na intráku palacinky z ukradnutých surovín

26

27. Spoznali sme v reštaurácii hercov z Ordinácie v Ružovej záhrade

27

28. Začala som si písať a pracovať u notára

28

29. Prvý krát nám vyšla s Luckou sánkovačka až keď som bývala v Bratislave

29

30. Slávila som akčný Silvester s Natou na chate

30

31. Začala som pracovať v Tipose, kde ma hneď prvý deň okradli o 300 euro

31

32. Zistila som, že aj moja sesternica býva v Blave a zažila som s ňou akčný rok

32

33. Oslávila som s Luckou Vianoce a darovala som jej vrecká na smeti

33

34. Skamarátila a spoznala som sa s Rikou

34

Pridaj komentár

