Super rok 2008

1. Boli sme s Luckou na výlete na Borovej hore a zistili sme, že je oveľa menšia ako sme čakali 

1

2. Zobrala som Lucku k nám na chatu na Hornom Jelenci, kde bol môj brat Roland akurát náhodou vo vedľajšej izbe a zhoreli nám ryby

2

3. Šli sme na 14 km túru pešo na salaš

3

4. Zažila som super leto v BB s bratrancami a sesternicou, vyhodili nás z Európy a naučili sa , že nie je vodná fajka ako vodná fajka

4

5. Naučila som sa levitovať

5

6. Lucka si so mnou dala pizzu, aj keď pizzu nemá rada

6

7. Boli sme na pravidelnej letnej návšteve u Lukáša, kde nám ukazoval fotky z dovolenky

7

8. Skoro nás SBSkari vyhodili z Európy, lebo sme sa fotili pri tomto aute

8

9. Poslali sme ponožkový pozdrav Pati do Anglicka

9

10. Zažila som super leto v Komárne

10

11. Videla som výstavu áut

11

11. Bola som na praxi v sociálnej poisťovni , kým si Lucka utužovala vzťah s Didou

12

12. Vyhrali sme s Luckou foťák a mobil v súťaži s vložkami a nakoniec sme si darčeky vymenili

13

13. Aj keď sa bojím psov, šla som na výstavu psov a kŕmila som ich tam šunkou

14

14. Bola som na super dozvukoch

15

15. Odvážila som sa konečne ísť na smrteľný kolotoč

16

16. Tancovala som na Jedličkovej slávnosti v Luckinom tričku

17

17. Mali sme v škole Pečatenie

18

18. Oslávila som Pečatenie s Robom, ktorého som milovala aj keď bol môj bratranec a s Andrejom

19

19. Boli sme s Domčou na praxi na daňovom úrade

20

20. Super stužková, kde sme zistili, že Líškovej obľúbená pesnička je Ploštín Punk

21

21. Učili sme sa s Luckou na stužkovú tancovať

22

22. Lucka ma ako “pomstu” za túru v lete na salaš, zobrala s Didou na túru na Pustý hrad

23

23. Európa sa stala na Vianoce naším domovom

24

24. Po behaní na cintorínoch sme všetci šli v Komárne na diskotéku, kde som spoznala veľa maďarov

25

Pridaj komentár

